Jag kastar skit, här vare skiiit.

Jag är vaken, inte nåt av barnen... Tokigt. Fått sova rätt bra inatt och det känns i huvudet. Tungt och mousserande liksom. Apropå adressändring, va e re för skämt? Man betalar typ ganska mkt för att eftersända posten i ett år. Onödigt. Bättre att bara göra ändringen hos Skatteverket och sen kontakta sina egna kontakter... De har man ju koll på. De riktigt stora kör ändå uppdatering mot Skatteverket en gång i veckan. Sånt skit väcker snåljåpen i mig. Samma med teveavgift. Vi betalar för teven, boxen, abonnemanget och ska dessutom betala ännu mer i teveavgift. Bajs. Ja, jag e lite upprorisk så här på morgonen, frågor på det? Kom hit och ge mig kaffe rå. Ska strax upp och göra det. En annan sak som irriterar mig så in i helvete är alla dessa svin till pojkvänner som faktiskt finns. Otrogna och fulla med patetiskt jäkla skitsnack. För de finns, närmare än du tror. De får veckans bajskorv. Nä, årets fanimej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0