Lite sådär gråtmild typ.

Sjuuukt slut. Fyra timmars sömn inatt och fullt ös idag. Jag e inte sån som pallar det. Jag behöver sova mer. Blir lite lätt manisk av att inte få sova tillräckligt. Nu är allt perfekt här hemma. Tvättat, städat och bakat kakor och en tårta. Kom ihåg det, om jag har perfekt städat hemma så mår jag inte bra alls. Har jag däremot lite halvsmutsigt och stökigt, då mår jag finfint. Konstig? Ja som fan. Ni skulle ba veta. Tårtan är rosa med fyra små ljus i... Jag blir lite rörd nästan. Min vackra och underbart fantastiska dotter blir fyra år imorrn. Om exakt två timmar för fyra år sen så sjöng 7 pers för mig i salen där akutsnittet 8 min senare förde ut henne i den här jäkla världen. Hon är så otrolig min tjej. Bäst helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-06-10 @ 22:39:46
Postat av: Madelene

Minns varje sekund utav den dagen känns det som.. Världens bästaste Molly kom till världen, o näst efter hennes föräldrar så va Linn&Cornelia världens gladaste :-)

2011-06-10 @ 22:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0