Positiva Persson.

Blä. Sovit typ ingenting. Hatar allt just nu. Ont i huvudet och sur. Lillprinsen har precis somnat ordentligt för första gången inatt. Vi ska upp snart. Ska med till dagis idag för att kolla in nya avdelningen. Ja, det fick jag veta igår eftermiddag. Tack för det dagis. Vissa mammalediga kanske har ett liv och inte sitter hemma och väntar på att nåt ska hända. Ska bjuda en kollega på lunch. Om jag hinner det nu. Å va sur jag e. Sur oxå för att bara hälften hört av sig om de kommer på kalaset på lördag. Som det verkar nu så kommer det fem barn... Fem av de viktigaste, men iaf. Svårt att höra av sig liksom? Nä, jag måste väl gå upp nu. Bajskorvdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0