Urtid

Fan, jag kan inte lägga ut bilder. Bajs oxå. Nu sitter jag i soffan med en rufsig tjej på ena sidan och en snarkande lillprins på andra. Grönt citronte i koppen och turreyogurt med linfrön, i skålen. Jo jag börjar med te om det är en sån dag, Vadårå? Igår hade lilla C haft mysigt som attans med tant L. Konstigt, en av världens lugnaste och tryggaste människor. Hon har alltid varit sån. Har känt henne sen 1981. Det va alltid hon som ordnade upp alla våra bus och saker vi ställde till. Hon är en klippa. Utbildad sjuksköterska gör ju inget heller. Sambon har aldrig lämnat sina barn till nån annan än sina föräldrar, så det va pretty stort... Vi va även på Ikea efter att vi hämtat skrutten, det var alla andra oxå kan jag säga. Men vi hittade det vi skulle ha. Jag ska duscha nu, sen ringa kusinerna som är i byn och se om vi ska ha picknick idag. Sambon jobbar hemma idag, vilket jag tycker är jäkla dålig planering. Men säg inte att jag sagt det. Han e så jäkla grinig nu för tiden. Gissa en gång varför. Neanderthalare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0