Weirdoooo.

Fick ha en riktigt skön helg. Åkte ut till fröken M med Molly och hade tjejmys. Hennes sambo är i Spanien och gör karriär så det va KF. Mysigt. Challe fick vara med pappan. Förresten så är det idag ett år sen vi gjorde Charlie. Exakt. Enligt Mvc så blev han till den 19e, men det stämmer ju fan inte för då var jag på kryssning. Hallåå liksom. Grattis Charlie, din pappa är en kryssningsvärd med taxibrallor. Aaanäää. Hörde ni om barnet som blev utlämnat från Ikeas lekland, till fel föräldrar? Assåååååå. Stäm dem för helvete. Tänk om det varit Molly. Om de gjort så att min dotter känt sig otrygg och ensam... Jäklar va arg jag blivit. Klart att det kan hända, visst, men det fåår inte hända. Nu blev jag upprörd. Måste ta min medicin.

Kommentarer
Postat av: Therese

Guuu vad trevligt med tjejkväll.Mer sådant!

Åh herre jag skulle bli fullkomligt gaaalen.Ställa till med en stor scen och polisanmäla..för det.Skit dåligt.Var det bara fjårtisar som jobbade elle?Nu blev JAG också upprörd.Måste ta min medicin.Hej och

Kram!

2011-06-20 @ 08:56:01
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Miss M

Mamman där kände jag igen.. Märstabor, hon gick nog fan paralell m mig i central. Skulle ba säga det.

2011-06-20 @ 12:39:57
Postat av: Jag

Men eller huuur, galet!

M, noterat.

2011-06-20 @ 19:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0