Grattis Finn.

Solig höstdag och vi har varit ute större delen av dagen. Hundra ungar och solsken i blick.

Man tycker inte om alla barn, så är det. Jag är den stränga mamman, då förstår ni ribban.
Synd om barn som inte får lära sig vanligt hyfs.

Polisen kom oxå. En hund har skällt och ylat i en lägenhet till och från sen i fredags. Ingen har synts till men när polisen äntligen dyker upp så kommer förstås idioten en sekund innan. Irri som fan. Kan man inte ta hand om sin hund ska man fan ingen få ha.
Polisen gav reprimand så det va väl bra iaf.
Sen fick alla barn prata med och känna på poliserna så det va ju ett äventyr. De satte på blåljus och siren när de åkte. Fatta spännande.
Några av barnen kommer garanterat att få möta dem fler gånger i framtiden men under helt andra former.
Jorå, jag e övertygad.

Senare blev det fritidsgård här och det är ju så otroligt kul så tiden flög iväg.

Jag är lycklig när mina kids är. De va båda rödkindade och trötta ikväll. Lovely.

Nu blire te. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0