Nattinattinattinattinatti

Jag nattar Molly just nu. Började för tidigt av nån anledning. Då kan jag ju inte backa helt plötsligt. Skulle bli jättekonstigt.
Idag var jag i Sollentuna centrum och träffade en kompis från högstadietiden. Alltid kul. Hon har oxå en Charlie. Men han e typ en månad äldre.

Sen hem och hämta Moschi och långpromme hem i solen. Mellis och sångstund. Bra aktivering och vi alla tre har faktiskt kul på riktigt.

Jag måste tvätta håret. Är ju alltid själv med kidsen så jag tycker det är lite svårt. Kan ju inte ställa mig i duschen nu och väcka båda liksom.
Imorrn bitti hinns det absolut inte med... Frulle, kläder och ordning på dem båda innan bussen går.
Hej baberiba som Molly skulle sagt.

Men Shit va grym jag är egentligen. Hon jag träffade idag satt och berättade hur jobbigt hon tyckte det var med två barn. INNAN hennes sambo kom hem kl fem.
Okej.

Men jag skaaa inte klaga asså. De e så grymt fina mina ungar.

Typ lika fina som jag.


Kommentarer
Postat av: Maran

Haha vilken kompispass du! Från ett "vi sitter typ i samma båt"-samtal till en klagomur vs en supermorsa - det såg man inte komma ;)

(Och jag måste ju rätta dig - med två små barn tycker jag även att det är jobbigt ibland EFTER sambon kommit hem)

Men det VAR trevligt att ses, det hade du rätt i :)

2011-10-26 @ 12:33:25
Postat av: Therese

Haha.Kul! Höll på att skratta så jag kissade på mig då fröken M berättade att Molly sa. "Jaha nu blir det hej baberiba.Konstigt att tösen blivit så knasig, vem brås hon på liksom :)

2011-10-26 @ 13:27:27
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Jag

Men sara, nu fick jag dåligt samvete... Menade bara att klappa mig själv på axeln lite... Men förstod dig exakt ändå, två barn e ju liksom dubbelt upp( jag vet, jag kan min matematik)!

Hoppas vi träffas snart igen så att jag kan förvränga nåt mer du säger :-)

2011-10-26 @ 16:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0