Billig tjej.

Jomen visst, jag va ute i lördags.
Eller rättare skrivet, jag försökte gå ut.

Gjorde mig fin (yeah yeah), drack ett glas vin (wow) och gick över till min bror och hans tjej och höll humöret uppe.
Det var på topp ända tills vi stod utanför "stället" som gällde för den här kvällen. Lokalhaket förstås(tänk om underveket behöver sin mamma, hallå!?).

Jag var på ett någorlunda festhumör men kände där utanför bara NÄÄÄ..
Va det verkligen precis samma som förut? Samma folk, samma ställe och framför allt, samma stämning. Drick så mycket så att du inte kommer ihåg nåt. Det blir kul.

Done that.

Jag är FÖR nöjd att jag tog en taxi hem. Fy fan asså.
Ska jag gå ut och hitta på nåt roligt så ska det nuförtiden vara ordentligt. En skräll liksom.
Inga jäkla halvdana försök bara för att nåt ska hända.

Om jag är gammal? Ja, som fan.

Men glad ändå.
Tacka vet jag rödtjut i dricksglas och ett jäkligt trevligt sällskap.

Kommentarer
Postat av: Therese

Amen! för det!!

2007-10-30 @ 19:56:11
URL: http://thegustafssons.blogspot.com
Postat av: StockholmsLudde

Av detta kan man läsa att du hade det trevligt i tisdags då? Eller? :D

2007-11-05 @ 16:04:17
URL: http://stockholmsludde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0