Balansera mera.

Jag e ju kass på att skriva, jag vet. Men nu ska jag försöka skärpa mig.

Har varit hemma rätt mycket då det lilla barnet varit sjuk...feber och hosta. Det har även smittat mig så nu är det extremt synd om bara mig.

Jag kollade på teve imorse och det var nån slags debatt om vilket fett och kosthållning som var farligast för oss. De sa totalt emot varandra och då undrar man såklart vem fan man ska tro på?

Men asså, jag tror att om man bara tillämpar balans i sitt liv så löser sig det mesta. Ät hur mycket du vill va vad du vill, men fatta då oxå att du måste göra av med de kalorier du stoppat i dig. Ät, rör på dig och var glad.
Vafan, detta är ett upplyst land med information typ överallt om allt. Ingen kan ha missat att man blir tjock av för mycket och smal av för lite liksom. Kom igen. Därav inte sagt att man måste va nåt slags freak som toktränar järnet och dricker arton liter vatten om dan. Det är inte balans mina vänner.

Jag har inget annat kul att skriva idag. Jag e trött.

puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0