It´s a Bag In Box.

Men jag ska! Hur ska jag kunna skriva här varje dag när jag inte hinner med nåt annat...Är glad om jag lyckas borsta tänderna två gånger om dagen.

Bor just nu i IKEApåsar. Tack Ingvar för dem, de är kanon!
Svåra att julpynta i dock...Men en och annan pepparkaka framför nya julkalendern funkade lite för julstämningsfaktorn.
Det är idag 10 dagar kvar tills jag får nycklar till nya lägenheten. And counting.

Har kommit på en sak. Jag försöker alltid att ha rutiner och olika grejer för mig som ska vara sådär perfekta och mysiga...Typ som när dotter ska ha välling på kvällen. Jag vill gärna att vi ska titta på Bolibompa tillsammans och hon dricka välling i soffan... Men det blir aldrig riktigt så. Vi sitter i sängen halvt utslagna och kollar "2½ Men" istället.
Sen försöker jag alltid ha lussebullsbak varje jul. Tidigare med bonusbarnen. Sådär mjöligt, mysigt och luktagotthärligt som bara julbak kan vara. Nä nä nä, det är kladdigt och jobbigt bara. Sen spårar vi alltid ur och börjar baka snoppar av degen istället.
Det gäller att vara ett föredöme mina vänner. En supermorsa som alltid är glad och rödrosig!
Eller helt enkelt en förortsmorsa som alltid är rödmosig.

Men julen är faktiskt mysig nu ändå. Köpte två enorma hjärtan i guld som ska hängas upp så fort jag flyttar in!
Ja, efter att BIBen öppnats förstås.

PUSS

Kommentarer
Postat av: stefan

Verkar leva ett hektiskt liv, kanske som alla småbarnsföräldrar :)

Ska du flytta, skiljas?

Tycker att du alltid är rödrosig på jobbet, glad å sprallig, så hör syns inte den rödmosiga förortsmorsan iallafall :)

Undrar om det finns glögg i BIB?

2008-12-03 @ 09:10:58
Postat av: Jag

Man får be att tacka dårå...men rouge heter det, det rödrosiga som täcker det rödmosiga. :-)

Glögg i BIB..coolt. GIB då kanske.

2008-12-03 @ 10:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0