Påsig och solbränd i pannan.

Jag är lite påsig. Svullen i fejan och kassar under ögonen.  
Man e tydligen trött i tre dar efter en utekväll.
Gammal oxå.

Vi va ute i lördags och det var verkligen kul! Dansade till ett coverband på ett lokalt hänghak, de ni! Kan ju göra vem som helst avundsjuk, jag vet.
Kom hem, glad i hågen, kl 2 och då kom jag på hur gammal jag verkligen är, eftersom jag drack ett STORT glas vatten och tänkte för mig själv att "fan, va högt det ska va när de spelar, det surrar ju i öronen".
Shit asså. Måste göra nåt galet snart så att det här gamla går över. Men då e man ju patetisk istället.
Svårt det där.

Nu måste jag ta världens ogladaste barn och ge henne nåt.



Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Tokfia!!!

2008-05-06 @ 19:16:24
URL: http://www.malinheden.bloggagratis.se
Postat av: Björn

Haha, 2 utgångar på 4 dagar för min del, o du är inte ensam att vara gammal!

2008-05-06 @ 21:16:33
URL: http://stockholmsludde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0