Bittermandel.

Jag vill shoppa. Jag vill köpa allt nytt.
Byta ut hela garderoben och ba köra.
Men nääärå, det går inte alls. Iaf inte den här månaden, hahaha!

Å det va dagens skämt mina vänner. Håll till godo.

Jag dricker rödvin och är sur idag. Sur å vresig och orkar inte prata me nån. Skulle va min bror så i så fall. Men inget annat samtal idag.
Har sovit, ätit och betett mig dåligt. Skärpning för faaan.

Julen är över å det är skönt faktiskt. Inga måsten, inga julklappar till alla i hela världen och sist men inte minst, inga fler resor i hundraelva timmar i bil.

Puss iaf, jag går å lägger mig.
Småberusad och sur, trevlig tjej annars.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Klart du ska ha rosa hår! ;)



skönt att du fyllebloggar förresten! allt för lite sånt

2009-12-29 @ 12:08:02
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0