Klassiskt tråkig bara.

Jag vill verkligen kolla nya serien "183 dagar" men det går inte för vi har sambons äldsta dotter här som ockuperar teven. Varför ska jag va så förbannat präktig å ba" nä, ingen teve i sovrummet, där ska man sova"?
Så jäkla nördig så det e sjukt.

Har kommit på värsta snyggtipset. Har haft såå hängiga och fula ögon ett tag nu, spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover, ser säckig ut på ögonen iaf. Men igår tog jag lite barnängens barnolja i brist på annat och tid. Va ju värsta kicken för skinnet runt globollarna! Mjuk som fasen och sådär fint glansig liksom.

Ser bergis ut son värsta feta hyn för andra men det skiter ju jag i.

Klockan börjar närma sig åtta och jag e sjukt trött. Gammal i förtid som jag e så ska jag nog lägga mig o läsa nu.
Sooo, stäm mig då. Jag e småbarnsmamma!
Kommer jag hävda tills Molly e 35.

Igår shoppade jag på nätet eftersom man aldrig tar sig ut nånstans. Summa summarum mycket pengar och lite kläder. Precis som det ska va!
Får väl anse mig själv ha en sk klassisk stil.

Eller bara jäkligt tråkig stil. Det funkar ju oxå.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahah worst stepmother ever!



sov gott präktis

2009-02-16 @ 20:28:09
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Ludde

Fiskolja, leverolja, rapsolja, olivolja... Vad är barnolja gjort av? ASG < dåligt skämt, me know ;)



Klart man ska ha en teve i sovrummet! Om man ändå bara sover därinne så kan man ju lika gärna se på teve innan man somnar? < ironiiiiii :) Nej, i sovrummet ska man göra mycket annat än se på teve! Därmed basta! =)

2009-02-17 @ 21:47:57
URL: http://stockholmsludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0