Pants on fire.

Äkta morsa rakt igenom.
Hämtat på dagis, lagat mat, städat, diskat och tvättar just nu. Lillskiten sover.
Förhoppningsvis snart.
Fan va bra jag e.

Ikväll tänker jag sova tidigt och hoppas på att det hjälper mot min nuvarande koma som jag befinner mig i. Sååå trött bara. Jag äter ju vitaminer och bra mat och motione.....inte det nej. Fan, där har vi det ju.
Bergis.

Jag ljög lite oxå. Jag varken hämtade på dagis, lagade mat eller städade.
Men jag tvättar!

OBS! OLWs ostringar säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha en till själgod en ;-)

Jag är ju visst bra idag oxå.Men lugn jag var tok pesso innan :-)



KRAM

2009-02-12 @ 19:47:01
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0