Jag är rätt okej liksom ba typ.

Kan inte folk bara ta ner garden och vara lite skönt avslappnade?
Sån jäkla hype hela tiden om vem som är bäst och har mest pengar. Största huset, dyraste bilen, coolaste soffan och den senaste inredningen i hela jäkla huset dessutom.
Självklart är det härligt att ha pengar och ha det fint hemma och att folk tycker att ens bil  är cool och fin. Men jag menar hey... Jag är grymt nöjd med att ha en rätt okej soffa, ingen fin bil men gratis, inga dyra lån på huset och dessutom pengar som jag ibland bränner på en gång för att sen va pank i en månad. Lätt.
Ja ja, jag säger kanske det bara för att jag inte har så mkt pengar. Men jag jobbar mån till fre, 8 till 17 och har en fritid där jag inte ens tänker på jobbet. Det är najs.

Så...jag tar ner garden, freunde. Slappnar av och är nöjd liksom.

Men jag vill fortfarande vinna 110 miljoner. Så att inte någon missuppfattar mig här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0