Slitet, ruggigt, gammalt och i trä.

Ulf Lundell på högsta volym, barfota i en ful men grymt skön sommarklänning, på ett knarrande trägolv och kvällssolen som skiner rakt in över hela alltet. Så lagade jag mat, hur gjorde ni?

Nu sitter jag och nattar lillkorven som e så övertrött att hon bara kan skratta...hon hoppar upp och ner i sängen, fast jag försöker låta sådär riktigt arg på rösten. Men vafan gör det? Jag får väl muta henne hela livet då.

Idag var det fiske på schemat och det tycker ju jag är riktigt riktigt kul. Bergis det roligaste jag vet.
Tomelilla efter det för lite handling.
Lugna lunket ni vet.
På sin höjd har vi haft tävling i vem som mest kan låta som en ko. Jag lät tydligen som en brunstig get istället.
Men  han då! Han lät som sig själv.

Nu blir det rabarberpaj på slitna trämöbler.
I like.


Kommentarer
Postat av: carina

Skönt att du inte har tagit semester från bloggandet. :)



Själv grillade jag med hela tjocka familjen på 14 pers, avslutade detta med glass o jordgubbar vid poolen. Också helt ok. :)



Puss på dig smulan!

2009-06-30 @ 14:08:15
Postat av: Therese

Låter ju helt underbart allt.



Men du låter ju som värsta bondmorsan.Ful gammal klänning, barfota, lagandes mat.Du var inte höggravid oxå?Inte det.



Hoppas att semestern fortsätter i samma mysiga anda som hittills.

Kramar

2009-06-30 @ 19:00:22
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Mathilda

Skönt att du uppdaterade.

Tur att jag inte höll andan ;)

Kramis

2009-07-01 @ 19:43:05
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0