Update.

Mondej. Behöver inte säga så mkt mer än det tror jag.

Fredag va picknick på underbart ställe. En äng och mouserrande. Riktigt jäkla nice helt enkelt.

Lördag va utomhus hela dagen. Va med om nåt riktigt läskigt...Jag och dotter blev jagade av en bålgetingsvärm!! Fatta den liksom. Jag hade sån panik så jag inte kunde andas.
Handlade dock som en äkta huvudrollsinnehavare och räddade oss undan svärmen. Den va lika stor som en mindre lastbil, heeelt sjukt!
Skönt att det adrenalinet gjorde att man va skärpt. Man kunde ju lika gärna flippat fullständigt.

På kvällen va jag fiskeänka i sista sekunden men det va bara skönt...kvalitetstid med lilla skrutt.

På söndagen bar det va till Uppsala för lite shopping. Blev inbjudna till bad i Fjällnora vilket visade sig vara en riktig hit. 18 grader i vattnet och en lillskit som fullkomligt älskade det! Vi var tvungna att åka därifrån för annars hade hon varit i vattnet fortfarande.
På vägen dit såg vi en stackars farbror som benen vek sig för...vätskebrist och demens är ingen bra kombination kan jag säga. Paniken lös i hans ögon när jag frågade var han bodde och han kom på att han faktiskt inte visste.. In med honom i bilen och letade bostad. Till sist hittade vi det med hjälp av legitimation och slutledningsförmåga.
Han tackade oss och bad om ursäkt för besväret. Jag sa att vi kanske oxå hamnar där en dag och då är det säkert nån som hjälper oss. Hoppas jag.
Gammal och skruttig = panik.

Nu ska jag väl jobba lite oxå.

Kommentarer
Postat av: Björn

Härligt o läsa att det fortfarande finns människor kvar som bryr sig om andra! Fortsätt så!

2009-06-01 @ 18:32:20
URL: http://stockholmsludde.blogg.se/
Postat av: Carina

Du eee ju så omtänksam, anna! :)

2009-06-01 @ 22:58:53
Postat av: jag

Lääägg aaaav.... :-)

Säg det inte till nån bara.

2009-06-02 @ 07:30:38
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0