Freitag.

Jag har skrivit det förut och jag skriver det igen;
När ska jag lära mig att man inte blir behandlad så som man själv behandlar folk? Jag är fan så jäkla snäll jämt men vad får man för det? Typ motsatsen. I många fall.
Nu får det vara slut på Mr Nice guy.

Men jag e inteee bitter. Som sagt.

Nu ska jag fan jobba på bra här asså. Vill helst gå hem kl 12 idag men det är ju bara att glömma.

Har bränt mig på tungan oxå, eftersom jag skulle klunka kaffet jag tjackade på morgonen. Skit. Stämma pressbyrån kanske. Så att man får en hundra millar och kan dra iväg och bara leva highlife resten av livet. Bo i ett stort jäkla schabrak till hus i Miami och bara vara snygg året om.
Och ja, man blir snyggare om man har mycket pengar. Så är det bara. Lycklig = snygg.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja fyfan, du klär i rik!



Hörru, du måste googla jennifer connelly, ni skulle kunna vara tvillingar!

2009-03-13 @ 11:09:42
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: jag

Jo men visst är vi det, visste du inte det. Samma mamma.

Elleeeeeeeer?

2009-03-13 @ 12:09:45
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0