Frulle tack!

Alltså barnbakterier...my god! Har varit hemma nästan hela veckan och varit riktigt dålig. Idag är jag piggare än tidigare men vadå..en förkylning somn heter duga! Får för mig att jag nu kommer att vara immun resten av året eftersom jag varit så mycket sjuk...Hoppas det.
Känner mig som he worst mom in the whole world. Har bara varit hängig och inte direkt PÅ att leka med min lilla skrutta. Igår tog jag med en stor kudde in i hennes rum och la mig på golvet för att lägga pussel och vara lie med i matchen. Hon valde dock att gå på mitt huvud (jättekul tydligen) och dra bort kudden samtidigt som hon skriker "MIN  kudde".
Jag försökte iallafal.

Ikväll vill jag ha myskväll och umgås med min lilla familj...kanske ett glas vin och fredagsteve. Har som sagt inte varit världens bästa den här veckan. Jag veeet, jag har varit sjuk, men det dåliga samvetet gör sig påmint konstant.

Nästa vecka ska jag köpa en present till sambon som fyller år den 15e. Tips tack. Har ingen aning vad det blir. Satte ribban rejält när jag köpte en bil till honom föförra året.. Kanske blir det i år oxå.
Eller huuuuur.
Jag fick ju världens bästa present förra året när jag fyllde år. Smörgåstårta!
Han vet precis vad jag tycker om. Blev verkligen superglad. Vilket matmongo man är.
Om nån känner att de vill ge mig nåt riktigt uppskattat någon gång så kan jag bara säga att det absolut bästa jag vet är frukost. Hotellfrukost helst. Fullkomligt älskar frukost när den är framdukad och innehåller allt.  
Strand hotell vid Nybroviken har den absolut bästa av dem alla.
Men brunch funkar oxå.

Nej, nu blir det nog sortering av barnkläder som inte används. Känner mig PÅ. Typ iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0