Färjan 3.

Alltså, jag har ju lätt en av världens bästa kollegor.
Ni vet när man e stressad och allt måste gå fort, då går det inte fort. Allt gick fel och det blev taxi till dagis igen.
När jag har lämnat skruttkorven och ska springa (!!) till bussen (!!) så passar jag på att ringa till Bettan, en kollega i min grupp. Hon hade precis kommit till jobbet men vänder och hämtar mig!! Fattar ni hur uppskattat det är.
Det är dessutom inte första gången.

På fredag spelar jag in Färjan 3.
Vi är några från jobbet som ska åka den skabbiga båten. Faktiskt.
Men det lär väl bli kul har jag en känsla av. Man e ju inte direkt av. Oavsett vilken jäkla båt det är.
Fy fan. Förortsmorsor är vi allihooopaaaa, aaallihooopaaa.
Jag meeeee, å du meeeee
.

Nu kanske jag ska jobba.

Kommentarer
Postat av: Ludde

Massa Jaaaaaaanne kommer det bli :)



O nej, alla är inte förorstmorsor fröken. Mycket kan du kalla mig, men inte det! ;)

2009-05-05 @ 20:03:51
URL: http://stockholmsludde.blogg.se/
Postat av: Carina

Förortsfarsa funkar det med, "Ludde".. :) Kramar till er båda!

2009-05-06 @ 22:16:54
Postat av: Carina

Förortsfarsa funkar det med, "Ludde". :) Kramar till er båda!

2009-05-06 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0