Karolina, Carola.

Jag måste bara säga att alla dessa grupper på facebook...herregud va vissa är töntiga.
Känner någon ett behov av att gå med i en grupp som tex heter "I love my daughter", då undrar jag.
Klart som fan att man gör det. Varför gå med i en grupp om det liksom? Kanske den personen behöver en typ av klubb för inbördes beundran bara, men iaf. Töntigt tycker jag.
Eller en grupp mot pedofiler... Den måste man tydligen gå med i annars tror folk att man är pedofil. Typ.
Weird bara.

Nu ska jag sluta klaga, för där var mina 30 sek av gnäll slut.

Idag är det fredag fast egentligen onsdag. Tokigt det där när det händer. Men så otroligt skönt.
Imorgon har vi barnvakt och ska åka på en kryssning. Bara the two of us liksom.
Äta, sova och dricka dyrt vin. Fast inte i den ordningen då kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0