Över trettio = kört.

Jag åker på kryssning med några från jobbet idag, så bli inte förvånade om jag inte skriver på flera dagar, eftersom jag numera inte klarar av två dagar på raken av festande. Även om det är med tjejgänget, det är svårt när man passerat 30.
Ni som inte gjort det än...fuck you.
Ni som gjort det vet precis vad jag menar.

Idag fick jag ett par kort mailade till mig från påskfesten...hahaha, man ser ju ut som ett slags mongo som försöker va rolig på varenda kort. Femte hjulet liksom.

Snart ska vi åka, så jag kanske måste jobba på lite här. Typ.

puss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

åh, herregud!

Håll dig i skinnet nu för fan!



pok

2009-05-08 @ 16:27:23
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack för tipset, tror absout att jag ska ta det!



Skönt att höra att du överlevde kryssningen, alltid skönt.Hur i helsike mår du då? :-)



Kramar

2009-05-10 @ 20:10:21
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Carina

De där bilderna.. Hur ska vi straffa SH? :) Borde vara fängelsestraff på att föreviga sådana tillställningar efter klockan 23. PUNKT som du skulle ha sagt. ;-)

2009-05-10 @ 20:56:07
Postat av: anna

Therese: Jag mår faktiskt bra! :-)



Carina: SH ska straffas hårt. Eller så läser vi bara reglerna; nr8-Du ska inte hava begärelse till din kamera.

2009-05-11 @ 07:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0