Regn e bra för håret.

Ja, iallafall.
Min mamma ska ta bort sitt ena bröst för det är cancer i det. Prover ska tas om det har spritts till lymfkörtlarna.
Då får man ta nästa steg och hälsa på de starka grabbarna. Det kommer att vara tungt men det går bra!


Idag var det mysfrulle sm vanligt, det äääär så nice. Idag va vi dessutom en till skrutta här, sambons mellandotter. Stor familj = skitbra! Hon drog till en kompis för att va i stallet istället. Lillkorven ska till farmor och farfar idag och sova där för första gången.
Jag och sambon ska till min bror och hans puma och försöka ha trevligt. Blir inte så svårt alls. Humor, hån och allmän elakhet kommer att råda. Vi kommer att tävla i vem som e mest värdelös och helt ärligt, mellan oss, så kommer INTE jag att vinna. Jag e så bra så re nästan e pinsamt ju.

Nu ska jag städa, diska och duscha.

Det e skönt att skriva faktiskt. Jag gillar det. Det e liksm anonymt men ändå inte.

Kommentarer
Postat av: Fis

Undrar om låten "vi drar till stallet istället" finns på spotify?

2009-11-07 @ 13:40:12
Postat av: Therese

Mamma kommer att klara sig fint, något annat finns inte!



Hoppas att ni får en fin och trevlig kväll:-)

Kramar

2009-11-07 @ 15:22:36
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Therese

Mamma kommer att klara sig fint, något annat finns inte!



Hoppas att ni får en fin och trevlig kväll:-)

Kramar

2009-11-07 @ 15:22:48
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Anna

Fia: Jag som inte trodde nån skulle haka på den, hahaha, så gör DU det av alla musikmänniskor. :-)



Therese; Tack snälla :-) Puss

2009-11-07 @ 17:37:58
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0