Jag är bäst!

Fredag.
Det spelar ingen roll om man e ledig jämt, fredag e alltid lika nice.

Inatt vaknade lillfisen bara en enda gång! Det betydde iaf 6 timmars sömn utan avbrott. Ha!

Titta in på en väns blogg http://eggdonation.blogg.se/, så häftigt och spännande. Grinvarning.

Idag är det dag 3 som ickerökare som ska intas. Jag e å grymt stolt över mig själv.
Har rökt i 16 år. Fatta va sjukt länge det är. Det här e fan starten på en ny era.
Överdriver? Nää, fan heller. Det e sjukt stort.
Sen att jag tar en snus när det blir för jobbigt, det kanske e lite fusk, men då ska jag berätta nåt serrni, Det kan omöjligt vara bara nikotinet som man behöver. Jag e fortfarande lika röksugen även fast jag snusar.
Tungt som fan, eftersom jag såg min räddning i snuset. Men hey, three days liksom. Det gååår ju.

Ha en superfredag!
Här kommer lite pictures.

Njutning på hög nivå. Checka koppen, värsta presenten, tack söta Helena!


Peppkortet från gudmorsan, hur gulligt är inte det då?
Med frimärke och allt!


Mamma, man får inte svälja tuggummit!


Så här gör man pussmun iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0