.

Jag ääälskar lördagsmorgnar. Stor frulle och sol ute.
Ja, jag kanske e lite överpositiv, vadårå?

Idag blir det lätt kaffe i termos och långpromenad i vårt fina neighbourhood(stavas det verkligen så? palla kolla upp det). Ska köpa ett vinglas vid Steninge slott oxå.
Har tydligen bara råd med ett i månaden. Men vi har tre, så om 5 månader har vi 8 stycken. Jag hatar att vänta.
Tar ett sms-lån och köper 12 på en gång, hahaha.

Det e tydligen någon slags fotboll ikväll oxå. Det ser jag ju verkligen fram emot.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jaja, ångest i en kvart. Högst asså.

Sen mörkar man.



Förresten e lördagmornar det absolut BÄSTA som finns!

2009-10-11 @ 10:31:32
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0