Non smoking motivation.

Söndagsmorgnar e oxå rätt okej faktiskt. Sovmorgon till nio, jo jag tackar jag.
Har gått och såsat hela förmiddagen här hemma och nu blir det lurre snart.

Gårdagen spenderades i solen promenerandes, typ hel dan. Så jäkla skönt.
En rykande het kopp kaffe utanför Steninge slott. Slå den känslan om ni kan.

På kvällen fick jag träffa en kollega och titta på hennes nya fina lägenhet. Mycket fint! Vin, ost och mumsigheter hörde oxå till. Blev ett glas på det lokala haket oxå men det kunde jag gärna skippat. Hon däremot partajde loss med nyfunna vänner till kl 4! Bra där!
Skötsamma mamman va hemma strax efter ett och somnade som en säl på kola.

Det bästa med hela grejen är att jag luktar gott och är fräsch typ jämt nu för tiden. För jag röker inte.
Om ni nu missat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0