Skitkul ju?

Igår var vi på Golden HIts med jobbet. Fan, det e ju skitkul!? Varför har jag  inte vetat det tidigare?
Allt som jag gillar liksom. Mat, vin och bra sång. Varför har ni inte sagt det tidigare brudar?

Mycket trevlig kväll med kollegor som visar vara sjukare än man tror.
Det är en komplimang alltså.

Jag fick skjuts hem vilket e typ värt hur mycket som helst. Tack snälla Håkan!
Idag mår jag förvånansvärt bra med tanke på allt flytande som intogs. Kommer säkert ett bakslag efter 12 idag eller nåt...

Grymt rolig show igår. 80-talstema och väldigt duktiga tjejer och killar som sjöng. Man undrar hur de kan va kvar där mer än en vecka med de kunskaperna? Fick en alldeles egen serenad oxå.
Ändå hade jag undvikit scenen så mycket det gick.

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0