Men grymt nöjd med 50 personas.

Jo jag tänkte så här, om fler än 50 pers skulle läsa den här bloggen så skulle jag kunna bli lite viktig och få gratisprylar och alltså inte behöva spara eller tvinga min kära sambo för att få en massa dyra TV-apparater och kläder.

Så nu lägger ni er välmanikyrerade högra hand på hjärtat (på patten till vänster) och säger följande;

Jag lovar att säga till alla jag känner att läsa denna blogg så att den finaste människa jag känner kan få lite lull-lull i sitt bara underl..förlåt, underbara liv.

Något överdriven?
Ja.

Nu ska jag säga nåt som jag aldrig trodde att jag skulle säga, eller ja, skriva. 1 oktober ska jag sluta röka. Jag ska göra det, det räcker nu. Slut på äcklet. PUNKT jäkla slut.
Nu måste jag ju det eftersom alla ni, hela 50 pers, vet om det.
(fatta tungt om det va typ 10 000 pers..eeeey!)


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för dom fina orden inne hos mig, var inte meningen att deppa till dig så.Och jo i morgon är en annan dag och den måste ju i rimlighetens namn vara bättre, för farao.



Du kan lita på mig med det dära med att prata med folk om din blogg, ja så länge det är en ömsesidig handling?.Och du det är inte alls överdrivet men aningens lite desperat ;-) Men veeem är inte de?



Lycka till med fimpa, du kommer att klara det galant!I och för sig vet jag ju inte det med säkerthet men jag hoppas och tror sannerligen det.Lycka till!

Kramar

2009-09-04 @ 22:36:09
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Fia

Om du funderar på att sluta så är det nog en bra idé, kolla in bilden på ditt väskinnehåll och analysera det lite. Jag menar, cigg OCH inhalator. Burr.

2009-09-05 @ 09:23:13
Postat av: jag

Ja, herregud va värdelös jag e...inhalatorn e från i våras när jag hade lite svårt att andas pga av pollen...du hör ju själv!!

Men jag e ingen rökare.

2009-09-05 @ 12:26:38
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0