Upprörd!

Jag e ganska foglig pch positiv och försöker se det bästa hos nästan alla människor.
Jag kan ta kritik och jag kan ibland tom ta obefogad kritik om jag måste.
Men en sak varken kan eller kommer jag någonsin acceptera och det är när någon gör något mot min dotter som inte är accepterat!
Imorse var vi lite sena till dagis. För att vara exakt så var vi 4 min sena till frukosten. Jag förstår att man ska vara noga med tiderna och att inte störa barnen när de börjat äta och allt sånt, absolut.
Men när vi kommer in så får vi inte ens en blick av någon av de vuxna (vägrar säga lärare). Vi får inget hej eller nånting!
Skäll på oss så in i h-vete om ni vill, det skiter jag i, smäll till mig om du vill, men ta för fan emot min dotter på exakt samma sätt som varenda morgon! Hon är två år och det är inte hennes fel att hon kommer för sent.
Gillar inte att säga hårda ord och vara elak, men nu är jag fan arg asså.
Ska jag lämna min dotter i nio timmar varje dag till någon jag inte känner förtroende för? Någon som lär min dotter att vara en surkärring om nåt inte går som man vill?
Svar nej.
Att det dessutom inte känts bra hittills att lämna henne gör inte saken bättre. De vet om det på dagis för jag har pratat med dem... nej, men här beter vi oss som småbarn minsann.

Nu blir det körkort och byta dagis. Typ.
Sambon har pratat med rektorn redan. Jag ska ringa kommunen och fråga hur det funkar när man byter dagis...

Folk får tycka att jag överreagerar. Jag bryr mig om en enda person här och inget annat.




Kommentarer
Postat av: nettan

helt sjukt det jag läser som ni varit med om, är de helt knäppa !! usch o fy på dem..hoppas ni kan byta dagis..KRAM

2009-09-14 @ 08:38:54
Postat av: Madde Lolinn

SkruttMojsmojs.. Madde ska bli dagmamma ist tror jag..

2009-09-14 @ 09:22:57
Postat av: jag

hahaha, MaddeLolinn...:-)

2009-09-14 @ 09:27:01
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ska jag döda dem eller?

2009-09-14 @ 10:17:55
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ja tack. Det vore hygglo ;)



Satsar på en koffeinöverdos idag..



Ha en fantastisk dag! o du, bli inte förvånad om dagiset e stängt imorgon pga mordutredning...

2009-09-14 @ 11:05:33
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Men guud!

Byt på en gång!!!

2009-09-14 @ 12:07:02
URL: http://08barnet.devote.se
Postat av: jag

Ulrika; Ja jag ska skriva in oss i kö tillbaka till er...NU!

2009-09-14 @ 12:21:23
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Carina

Men SUCK...! Förstår att det känns tungt att lämna lilla korven. På 'rom bara!!



Jag måste bara säga att jag gillar din rubrik från söndagen; "tomt i plånboken men full i hjärtat".



Kram!

2009-09-14 @ 15:28:06
Postat av: Therese

Du baby jag är heeelt och hållet på din sida alltså!Sickna skitskallar på det dagiset!!(Sorry för orden men det var befogat!)Typ frysa ut barnet?Det torde och borde ju vara olagligt eller nått?Börjar att gråta då jag läser detta!



Ni gör HEEEELT RÄTT! i att byta! Ta ingen skit liksom.Barnen ska faaaaan ha det bra annars kan det va!

Och detta visste molly direkt, fan dom där barnen dom vet då det är något på tok det är säkert!

Och du JAG plockar annars gärna upp go Molly och kör henne gladeligen till ett bra dagis om det är det som krävs..Eller om du vill övningsköra?Äsch vi kan ta detaljerna sen :-)



Kärlek till dig!

KRam

2009-09-14 @ 20:01:45
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: jag

Tack för all peppning! :-)

2009-09-15 @ 07:32:32
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0