Elläääää?

Va hos tandläkaren idag igen, sista gången på ett år. Eller ja, egentligen behöver jag dra ut minst en vidsomstand (!) men jag vågar inte så jag väntar med det.
Skjuter det framför mig, ja, det e sant.

Hon slipade mina framtänder idag, fatta konstigt. De va tydligen väldigt stora. Jag visste väl det men har inte brytt mig.
Nu ser jag skillnaden faktiskt. Galet ju. De har varit lika stora sen jag va åtta. Hon skrattade asmycket när jag sa det. Kul för henne att jag varit en kanin sen jag va åtta.
Hon gjorde det for free iaf. Skönhetsgrej liksom, det hade jag ju aldrig gjort annars. För snål för sånt.

Nu ska jag tvätta, duscha och sen ta ett glas vitt i soffan framför DH.

Det e väl alla värda egentligen?
Nä, Inte alla, inte de som e dumma och elaka. Eller de som är egon. Inte de som gör illa mina vänner heller. De får definitivt inte ett glas vitt ikväll.
Inte i min bok.
Book of horror.
Or love.

Mycket eller nu.

Puss.
Eller?

Kommentarer
Postat av: Fia

Det låter jätteintressant med dina jättetänder, det har jag då aldrig tänkt på men jag får plats med en enkrona mellan mina framtänder. Har du ingen före- och efterbild?

2010-03-17 @ 19:22:37
Postat av: jag

Nä, jag hade typ inte heller tänkt så förrän tandläkaren sa det till mig, att det är väldigt stora. Chysst!

Inga bilder dessvärre.. Har du? Enkrona mellan dem måste se kul ut?

2010-03-17 @ 20:03:32
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0