Så jäkla roligt fast ändå inte.

Hämtade min skrutta och promenerade hem i solen... Jag kan ba säga att nu blir det inge mer snö.
Nu har jag bestämt att våren är här för att stanna. Skönt va?

Idag gjorde vi fiskpinnar med Bulgur (man kan ha "konstig" mat när pappa jobbar) och Broccoli. Jag kan inte komma ihåg när hon åt så mycket sist asså.
-Mer, mamma!
Så säger hon samtidigt som blicken är fäst rakt fram och tallriken mot mig. Hon vet vad hon vill och vem hon ska köra med.

Efterrätten blev också en succé. Fruktsallad med egenskuren frukt och riven choklad ovanpå. Hon fick en alldeles egen gigantisk chokladkaka från Norge. Sköna H var på gayfest där i helgen nämligen. Hon köper sånt till lillkorven som hennes mamma inte vill ge henne. Hello Kitty-grejer och godis. Fy fy fy.

Nu sover den lilla skitungen och jag ska duscha, göra fotbad och stryka. Två av tre som jag gärna gör.

Här kommer ett kort som jag vill att ni gissar vad det är för nåt. Den som gissar rätt på vad det är och när det är taget får ett Hello Kitty-hårspänne. Jo, jag lovar, helt sjukt generöst, men sant.


Ett till kort som bevisar att jag haft en rosett i håret. Inte så länge sen heller. Men jäkligt roligt.


Och ja, jag tycker om mig själv.
Det är fan tur att nån gör det.

Efterrätten kan ni få se oxå. Bara för att jag gillar er så mycket.



Sen när blev det här värsta matbloggen liksom? Typ inte helt okej.

Avslutar med en bild på min fina unge. Världens finaste som byggt en koja.



pusshej.

Kommentarer
Postat av: Carina

Hmmm... om jag ska gissa på bilden... Det ser ut som om du blivit misshandlad av din karl eller kanske en björn. Och slaget/avtrycket befinner sig strax nedanför dina boobs....

Du vet att det är olagligt med hustru-misshandel va?! Och du har rätt att skjuta björnen i självförsvar!

2010-03-24 @ 21:07:13
Postat av: Jag

NÖÖÖÖW(ljud som kommer när det är fel svar)

Ps. Tror nog inte att det är jag som åker på stryk i det här förhållandet.DS

2010-03-24 @ 21:26:59
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Malou

Ser ju ut som om du sovit på din eller nån annans hand....fett avtryck i alla fall!!!!!

2010-03-24 @ 21:42:15
Postat av: Therese

Klart våren är på väg nu.Så måste det ju ara vara.

Ta hand om dig och kramar

2010-03-25 @ 19:20:07
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Nettan

Jag tror att du har legat på ett gosedjur eller en sån där toffel som är formad som en björntass??

2010-03-26 @ 11:44:06
Postat av: Fia

Jag tror det är dina bröst, när? Innan du födde barn :D

2010-03-26 @ 23:02:10
Postat av: Jag

Malou, du har helt rätt! jag skickar din vinst!

Fiaaaaaa, vadå innan jag fick barn? VAFAN menar du med det? Jag har fortfarande de snyggaste pattsen i hela..hela...Steninge!

2010-03-27 @ 15:04:40
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0