Sur, surare, Suris numero uno.

Nu jäklar ska jag gnälla tänkte jag.

Jag har varit hos tandläkaren och skulle dra ut en tand och laga två fyllningar.
Jag lagade de två fyllningarna men bangade ur på de andra.
Jag pallar inte. Jag e en vekling men jag får ågren så in i bomben av tandläkaren. Nu blir det söva ner mig och ta alla tänder jag inte behöver.
Kosta vad det kosta vill, som sambon sa. Han är bra han. Löser allt, alltid och jämt.

Dessutom är jag trött och sur nu oxå.
Tycker illa om personer som apar efter en. Härmas helt enkelt. Säger som jag och gör som jag, det e fan så pinsamt asså. Dessutom tycker dem att dem e bra.
Nu snörper jag på munnen, höjer ögonbrynen och skakar på huvet bara.

Idag är alla glada när det är sol, då är jag inte det. Men vet ni va? Jag fååår det.

Ska ta en alvedon, en snus, en stor kopp thé och tycka synd om mitt tandkött som är borta. För det gör ont. I Munnen. Faaaan, att jag som e typ mest noggrann i världen med mina tänder, får stå ut med nån som ska pilla och dra i käften. Bättre hos gynekologen ju.
Pilla och dra e iofs konstigt där....
Iuw.

Pilla inte i mina hål, punkt jäkla slut.


Kommentarer
Postat av: Therese

Men vad fan vad jobbigt med tandis.Har också stoooor ångest över att gå dit.Låt mig va liksom.



Många kramar till dig.

2010-03-11 @ 10:31:42
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Fia

"Pilla inte i mina hål, punkt jäkla slut" kan vara det roligaste jag hört på länge och skulle passa sjukt bra som en boktitel. Det skulle kunna vara ännu en hejjagblevutnyttjadsombarnochduälskarattläsaomdet titel tror jag.

2010-03-11 @ 12:45:08
Postat av: Fröken M

Mäh den måste ju jag läsa då.

2010-03-12 @ 11:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0