Joppa sig lite.

Nu jobbar jag igen. Härligt på nåt vis.

Helgen har varit kanoners... Grilla, äta, leka, dricka och sova länge(ja, till nio iaf).

Igår var vi på Bögs gård. Ja det heter så och ni kan skratta och håna nu och fortsätta läsa när ni e klara med det.

Fika och promenad i solen. Mamma och A var med och satan va hon kämpar bra nu asså... Det e fan inte lätt när det är svårt ska ni veta. Sen blev det shopping med lillkiwi(ja hon e trots allt 11 år yngre än jag) och bruschaan.

Kvällen bjöd på spotify och tända ljus utomhus. Så jädrans trevligt de ju. Jag va röd om snoken eftersom jag tål solen så inihelvete bra. Pigment, kan de finnas på tradera tro?

Puss så länge rå. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0