Amazing.

Sitter och tittar på private practice. Jag veet, men jag har redan varit ute på dagens ärenden och långpromenerat. Sambon till sjukan för Blodprov eftersom det är en inflammation i fötterna och då kollar man extra noga. Hämtade mat utan komjölksprotein till lilla C. Hoppas det får honom att sova bättre. Han måste ju va helt slut. Vi åt lunch på kinahaket oxå. Big mistake. Hade lika gärna kunnat äta papper, så lite smakade det. Dåligt. Mötte finFia oxå och lilla E som såg asnöjd ut. Tänk vad vi har liksom? Ett gäng friska ungar. Fucking amazing om ni frågar mig.

Kommentarer
Postat av: nettan

Jag är helt fast i private practice , kom på när jag var på väg till babymassagen att jag glömt sätta på inspelning, var ju så spännande avsnitt igår.

2011-04-28 @ 16:13:39
Postat av: Mathilda

Jag missa! Vad hände med Violet o psykot??

2011-04-28 @ 16:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0