Skitgubbe!

Så skön dag igår. Kalas med lillskruttan för en dagiskompis, vilket förstås är askul. För henne. Jag lierade mig med en av mammorna som jag faktiskt tycker om, så det va okej. Annars kan det kännas så jäkla krystat. Man är ju verkligen bara där för barnens skull. Tänk vilken fasa om jag hade varit blyg. Tur att jag är världens mest sociala levande varelse. Efter kalaset blev det middag hos svärisarna. Tjälknöl och vällagrat vin, det ni. Svärmor är ju en av de bästa på att laga mat. Jag skrattade hela kvällen och somnade med ett smajl. Men va svårt att äta rätt på barnkalas hörrni. Jag fick kaffe. Resten va ruskigt snabba carbs. Nu målar vi och sen ska vi ut och cykla. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0