Bloop bloop

Träffade nyss på världens coolaste tant.
Jag hade lämnat på dagis och vaggade på trottoaren när en liten tuff bil stannar för att betala parkering. Hon öppnar dörren och då skrålar Septembers "Mikrofonkåt" ur högtalarna. Bara det är ju coolt om man e typ 60+. Trodde allt va dunkadunka för en då.
Hon ger mig en snabb blick för att sen stanna och skratta mot mig.
-Men det va mig en underbar mage du bär på! Ramla för guds skull inte nu lilla gumman!
Men liksooooom, hur söt får man bli?!

Där är ett av skälen till att jag ska börja träna på riktigt efter det här. Har man hälsan kvar så blir man glad och blir man glad så kan man sprida det vidare och då blir allt sådär himla roligt hela tiden.
Amen typ. Jag blev ju glad av henne.

Ibland om jag känner mig lite låg av ingen anledning, då googlar jag bloopers. Då får man skratta. Det är hysteriskt kul när folk säger fel. Eller ramlar. Eller pruttar i direktsändning.Eller säger fitta ist för ficka. Den e så rolig.
Jamen vafan, låt mig va.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Anna!



Måste bara skriva att din blogg gör mig glad! Du skriver så roligt! Önskar att jag kunde skriva så i min blogg, alltså så underhållande. Störtskön är du... :-)



Stort lycka till med det som komma skall!



Kram Maria

2011-02-25 @ 12:49:25
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja den e såå rolig.Jag har lite kryptonit i f****n.Hahaha.Han har man ju knappt sett på tv sedan det...



Kramar

2011-02-25 @ 18:24:09
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Jag

Hej Maria! Kul att du läser här, jag har själv läst din ett par gånger. :-)



Therese, han kanske inte blev betrodd efter det..hohoho.

2011-02-26 @ 13:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0