Crap.

Jaaaa, godmorgon. Eller nåt. Bad sambon ta Charlie för en timme sen, då han hållit mig vaken i en timme. Nu ligger jag i sängen och kan såklart inte somna om. Har ju slutat sova iaf så det spelar ju ingen roll. Jag är så trött i kroppen så att jag vill dunka huvudet i väggen flera gånger om dan. Jag gör det ju inte, men så är känslan. Det mesta är bajskorv just nu asså. Själv med barnen typ jämt eftersom sambon jobbar så. Trött å jävlig för att jag aldrig får sova. Orkar inte hitta på nåt kul med Molly, som nu inte får va på dagis alls. Trots att vi betalar fullt. Jo faktiskt. Saknar mig själv litegrann. Pengar finns det inte så mycket nu heller. Nåt roligt alls? Nää. Jag har två fina, friska och underbara barn vilket ju ändå är det som är viktigast.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh jag vet precis hur det känns :-( det kanske inte hjälper dig så mycket men..det kommer att kännas bättre och det kommer att kännas lättare.. Livet alltså. Det är ändå inte klokt vad vi ändå orkar med. Jag veeet och du vet att jag vet hur det känns. Då Noel var 1år och min tös var 3,5 år mådde jag skit och tog mig genom det och jag tror nog att jag även var en bra mamma under tiden. Trots att jag var själv då R var i bussen och jobbade. Du kan och orkar baby. Kram<3

2011-07-05 @ 21:50:53
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Therese

Nämen ok det ska naturligtvis stå Bryssel och jobbade... Hoppas att jag iaf fick dig att skratta:-)

2011-07-05 @ 21:53:36
Postat av: Jag

Tack! :-)

Att han körde buss va nåt nytt, jättekul!

Kram

2011-07-05 @ 22:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0