Bröd.

Underbar dag. Sol, fina ungar och härligt sällskap. Steninge slott är fint och vi går dit på en tjugo min cirkus. Finfint. Picknick och kaffe, det är vad som behövs. Nu äter jag choklad igen. Blir snart rödvin och änglagård 2. Hann bara med ettan innan jag somnade igår. Sambon va borta men är nu hemma med månadens ranson. Duktig som få asså. Den mannen går inte av för hackor. Finns nog ingen som han. Alla som vill är välkomna att försöka ta hans plats, men helt i onödan för honom behåller jag ett tag till. Nu sover en liten prins i min famn efter en heldag med sin fina gudmor. Jag luktar svett. Duscha? Nja, prioriterar nog att slappa med en film ist. Fräsch? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0