Sunnysideoftown

Våren liksom, hur nice som helst. Vi åt storfrukost och lät pappan sova länge. Sen gick hela familjen en långpromenad på solsidan. Äää, det va så skönt asså. Åt varmkorv utomhus och gick sen hem och kollade Yogi bear och fikade. Hämtade ut ett paket med nya vårskor till prinsessan oxå förresten... Så nu kan solen värma asfalten lite och gruset borstas bort. På torsdag börjar pappan jobba. Kommer att sakna honom ordentligt. Men vardagsrutinerna måste upprättas nu asså. Dagis är ok nu efter magsjukan så imorrn blire dagis igen. Nu gick det tydligen vattkoppor ist. De ska de ju ha så det är okej. Imorrn fyller sambon år. Då får han frulle på sängen. Det får inte jag längre. Jag skällde ut honom för att han väckte mig en födelsedag förut... Det va inte chysst av mig. Men jag va trött, klockan va 5.30 och jag glömde bort att jag fyllde år.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nej men! Emil fyller också år imorgon :)



Han ska få två fina whiskeyglas på sängen.

Hälsa Johan!

2011-03-14 @ 20:14:50
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0