Vicka jälla rattar asså.

Jag har aldrig riktigt vetat vilka jordens underverk är. Nu vet jag.
Det finns nämligen två. För en vecka sen fanns bara ett.

Han är här nu, vårt lilla underverk, little C.

Allt har gått enligt planerna om det kan finnas några såna.
Han äter och skiter som en hel karl. Låter gör han som en moppetuta.
Dock en aning gul i hyn så det är till att ge honom mat heeeela tiden. Då menar jag verkligen hela tiden.
Sömn e ju ändå underskattat, sa vi inte det?

Pappan i familjen är stolt som få och att han faktiskt nu har fyra friska barn, det är ju så man blir religös fanimej.
Nä, det blir jag verkligen inte, men för att ni ska förstå.

Nu tutar han, gotta go.


Kommentarer
Postat av: Carina S

Fyra friska barn OCH finaste sambon! Ja, han borde bli religiös. Puss puss!

2011-03-08 @ 13:57:50
Postat av: NETTAN

grattis än en gång till er söta pojk! hoppas vi kan ses snart ..puss o kram

2011-03-08 @ 16:27:45
Postat av: Fia

i mitt huvud låter han som pingu, tuut tutt! Grattis tusen gånger om.

2011-03-08 @ 16:36:56
Postat av: Mathilda

Härligt! :)

2011-03-08 @ 21:26:23
URL: http://matimon.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jättegrattis till sötnosen.

Njut och mys i massor

Stor kram

2011-03-09 @ 07:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0