Desperadoooooo.

Den här dagen gick asfort. Lämnade på dagis och det va ingen rolig lämning. Lillprinsessan grät och jag grät. Men sen mötte jag upp fina A för en fika och då fick jag både gråta och skratta av mig en stund. Vissa människor älskar man bara. Vissa tycker man väldigt illa om, så är det ju. Kikade in på en klädbutik vi har som faktiskt är bra. Hittade massor som jag sa ja till och plånboken nej. Trist men kul kan man säga. Gick hem och pratar med sambon i telefon när två brandbilar kör förbi varpå jag säger till sambon att nu måste jag puta med pattarna och hålla in magen, då tutar och vinkar alla brandmän plötsligt. Min dag va gjord. Hämtade Lillprinsessan och gick hem för eftermiddagsmys med fika och tända ljus i höstmörkret. Imorrn kanske jag glömmer ljusen. Eller råkar ställa dem under en gardin. Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0