Kulturell å så.

Vi har det hur nice som helst... Sol och strosar i stan. Äter gott och har glada barn. Som en minisemester typ. O nu kom jag på att jag längtar till vår stora semme. Najsigt. Jag är ju inget fan av dop som ni vet, därför blir det namngivning av lilla C oxå, precis som lillskruttan. Ska dessutom intervjuas av SvD om det, namngivning vs dop. Coolt. Framför allt kul att få framföra åsikterna kring dop i svenska kyrkan... Sehr spannend. Ja jag drar till med lite tyska ibland för å impa. I know, ni e sjukt impressed. Nu ska jag sova för mina bags under ögonen är iiiiinte att leka me asså. De har aldrig sett värre ut. Imorrn blire Kulturhuset.puss

Kommentarer
Postat av: Fis

tänkte ha namngivningsceremoni i äppelparken för Bebban men det blir så stort i mitt huvud att det nog aldrig blir av. Vi kanske kan prata om det nästa vecka så kan du ge lite tips? kram

2011-05-12 @ 09:30:40
Postat av: Jag

Gärna! ( expert o så ju)

2011-05-12 @ 21:38:15
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0