Mesigt.

Okej, jag e en mes.
Men jag har kämpat mig igenom den här dagen.
Två Alvedon var tredje timme har hållt mig pigg.
På jobbet var det kvalitetskontroll på 600 pers och deras lönekörning denna månad. Fyra timmars total koncentration. Bara siffror.
Sen resten av det jag var tvungen att göra.
Hem och hålla barnen glada till middagen. Det var jobbigt.
Nu sover dem och jag e helt slut asså.
Huvudet snorfyllt och ont i kroppen. Känns som om jag har 39 graders feber.
Har förmodligen typ 37,4.

Tyck synd om mig, idag får ni det.
Eller nä förresten, det e ju värdelöst.
Säg till mig å skärpa mig.
Jävla mupp.


Kommentarer
Postat av: Dad

Älskar dig!

2012-04-18 @ 19:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0