Skrattig

Tänk att jag skrattar väldigt mycket på jobbet. Fan va skönt.

Idag var det roligaste att C tänkte maila ut till alla (ja, ni vet Swe All liksom) att hon ätit paj till lunch.
Jaha, det va ju kul tänker ni, men det var det.

Jag har ätit paj.

Förstå hur många som skulle bli sura, irriterade och framför allt, konfunderade.

Nä, kanske inte var så kul ändå.

Nu är det Copycat singers eller vad det heter. Shit va jag skulle äga i det programmet.
Är iofs bara klåpare med där. Men ändå.

Imorrn är det vinlotteri. Jag vill verkligen vinna.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Svägish

Fina Charlie! Max har också en sån body, fast hans isbjörnar blev blå i en svarttvätt. Bad mama.

2012-01-26 @ 22:34:16
URL: http://kiw.blogg.se/
Postat av: Jag

Fina Max, som jag längtar!

2012-01-27 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0