ny energi

Vet inte om det beror på snön eller D-vitaminet jag stoppat i mig, men energin e tillbaka litegrann.
Idag är dagis stängt och vi har åkt pulka på förmiddagen. Det är ju för jäkla kul asså. Charlie va inte jättenöjd. Men han fick börja åkturen med praktvurpan under pulkan. Kan va därför.
Nu sover han och jag och Molly chillar i soffan.
Sen ska vi baka p-cakes. Juligt värre.

Igår skulle jag va hemma med barnen men fick ett samtal vid åtta av högsta hönset att jag skulle komma in på affärsområdesdagen på Hilton. -Ta en taxi, jag betalar, vill verkligen ha dit dig.
Okeeej.
Ordnade med barnen och åkte in för att bli behandlad som en kändis. Fick pris för att jag varit "Årets glädjespridare" tydligen.
Kul att uppmärksamma nåt sånt. Nomineringarna lästes upp och va så fina att jag nästa börja böla.
Fick en vandringspokal och det passar ju mig.

hej

Kommentarer
Postat av: jenni

vad kul! grattis till både pris och ny energi! kan behövas den här årstiden!

2012-11-30 @ 15:05:22
Postat av: Fia

Himmel vilket fint pris! Grattis!

2012-11-30 @ 15:29:51
Postat av: Mathilda

Men fan va grym du e!
Klart värt att firas:) Puss

2012-12-01 @ 11:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0