Fredagsuppdatering

Ja, min familj har semester utan mig. Det e ju ganska värdo faktiskt. Men ändå liiiite skönt. Jag bara drar ju på morgonen, helt själv och i min takt. 
Lyx. 
Men sen skickar de bilder på utefrukostar och sånt, då blir jag sur där jag sitter. 

Har haft så mycket på jobbet! Ok, tänker ni, hon har haft lite mkt typ. 
Men nä, jag har haft mer än jag någonsin haft under alla åtta år jag jobbat där. 
Ensam när vi brukar va tre stycken, nya uppgifter som startade i stort sett den dagen de andra gick på semester och dessutom mer att göra än när vi är full styrka. 
Min räddning är jag har full fokus när jag är på plats och släpper det helt när jag inte jobbar. Skitbra ju. 
Mindfulness. Och lite kbt-prylar förstås. 

Ni ska ju inte tro att jag är frisk på nåt sätt.

Jag jobbar en vecka till, sen blir det Leksand två veckor. Asså jag längtar. 

PS- njut för i helvete, fick en sån där käftsmällspåminnelse igår, om att livet är skört. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0