Asså

Vad är det som händer? Har jag fått en smitta av nån pensionär eller? 
Köpt pelargoner, påtar i trädgården och inte druckit alkohol på två veckor. 
Vete fan, men skit i det. I Love it! 
Har aldrig mått bättre. På riktigt. 

Jag är fortfarande sjukt rolig. Det vet ni. 

Igår var vi ute hela dagen. 
Vi cyklade, grillade, lekte, rensade, klippte och drog ris. 

Jag fick använda min älskade cykel igen. Den är som en trygg gammal mormor(som de BÖR vara alltså).Mjuk, lugn och sååå fin. Att Johan letade länge och väl och betalar alldeles för mkt för den är liksom grädde på moset. Eller grädde på mormor då. 
Nu blev det äckligt. 

Vi har bokat en resa i början av sommaren. Till Spanien. Barnen vet inget så vi ska försöka överraska dem samma morgon vi åker. ❤️

Slutet på sommaren kommer vi att spendera i Skåne. Hos pappa. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0