Söndag

Åter igen utomhus hela dagen. 

Molly var lite barnvakt hos grannen innan vi skulle dit på kalas. När vi sen kom dit så såg jag på henne att nåt inte var bra. 
När vi kom hem senare så grät hon för att hon hade så ont i huvudet och ville vila i sängen. 
Blir hemma imorgon tror jag. 

Nyss fick jag lite spelet på att ungarna aldrig la sig i sina sängar så jag tvångsläste (ja det är när man läser AShögt tills alla lyssnar) Mio min Mio. 
Det blev knäpptyst nästan direkt och båda lyssnade sådär härligt koncentrerade ni vet. Mysigt värre. 




Skönt att jag är så perfekt tycker jag. 
Här om dagen sa jag det till en mamma som försökte klä på sitt barn på förskolan. -Hej, har du inte ett perfekt barn asså? Låna mitt om du vill, han är sååå perfekt. 
Hon var osäker på om jag skojade. 
Trist. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0