Det sjukaste jag varit med om.

Tänk om Molly en dag skaffar barn med en kille som vi inte tokälskar och som dessutom har mod nog att säga ifrån i diskussioner, kanske tom med mot min pappa. Tänk om!

Då skulle förmodligen pappa bli så sur på honom att mamma oxå blir det(ponera att de var ihop), tar hans parti och att de aldrig mer träffar Molly eller hennes barn. 
Aldrig mer grattar de henne på hennes födelsedag, de svarar inte ens på inbjudan till hennes bröllop och slutar till slut att höra av sig helt. 
Jag och Johan skulle dock ändå träffa mamma och pappa och fira alla högtider med dem, trots deras beslut. 
Men Mollys familj skulle aldrig vara med samtidigt. Ingen skulle faktiskt ens fråga Molly hur hon känner. 

Nääää, så skulle det ju aldrig någonsin bli, det förstår ni va? Det är ju galenskap och ett helt jävla sjukt beteende. 
Såna är inte vi i vår familj. Johans och min.
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0