Första gången.

Jag har nu gjort det där som alla andra verkar göra hela tiden.
Det var otroligt jäkla nice och enkelt, inte alls krångligt som jag trott.

Jag har sålt min första grej på blocket!
Gjorde dessutom en bra affär.
Vi flyttar ju snart, då e det bara att rensa ur och lägga ut allt som man inte vill ha ju.
Jag har alltid trott att det bara blir krångligt och tjafs om pengar och hej och hå...Men nejdå, skitaenkelt.
Nu ska här säljas. Går ju att sälja allt typ.
Kläder, leksaker, möbler, böcker, soffa, köksbord, stolar, säng, cykel, bil, sambon, sex...nej,. nu gick jag för långt igen.
Förlåt.
Jag går och lägger mig.


BTW så har jag åter igen kommit underfund med varför jag inte ska ta körkort.
Skulle backa ut bilen idag eftersom Johan inte kom in på passagerarsidan.
Grannens bil har skrapmärken. Vår bil har repor. Jag har ångest.

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Åter igen har du förgyllt min dag med din sköna humor. Tack!
Kramis i massor

2007-12-03 @ 13:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0